Honda'dan Yeni Direksiyon Teknolojisi

Salvo

Kayıtlı Üye
Direksiyon kutusu, bir kumanda valfi ile hidrolik silindirlerden oluşur. Krank miline bağlı bir kayış vasıtasıyla döndürülen pompa, depodan direksiyon hidroliğini alarak basınç uygular. Direksiyon hidroliği, akış kontrol valfinden geçerek hidrolik direksiyon valfine ulaşır. Valfin yeri pinyon dişlinin altındadır. Valfin, pinyon dişliyle dönen bir dış bobini ve iç taraftaki mille beraber dönen bir iç bobini vardır. İç taraftaki mil ile pimli dişli birbirine ön gerilimli yayla bağlıdır. Hareket desteği, tekerleklerin dönüş direncine bağlıdır. Hidrolik direksiyon çevrildiğinde hafif bir direnç varsa (örneğin yüksek süratle seyrederken) pinyon dişli ve mil beraber döner. Direksiyon hidroliğinin rahatça hareket edebilmesi için iç taraftaki ve dış taraftaki bobinler de birlikte hareket eder. Destek gerekli değildir.

Direksiyonda yüksek bir direnç varsa (örneğin park etmiş pozisyondayken), iç taraftaki bobin ve mil dönmeye çalışırken, pinyon dişli ve dıştaki bobin de yerinde durmaya çalışacaktır. Bu sırada yayın gerginliği, iç ve dış bobinlerin nötr durumda kalabilmesi için yeterli değildir. İç bobin dış bobinin içinde dönerken basıncı silindire doğru aktarılacaktır.
 
takipçi satın al
Uwell Elektronik Sigara
instagram takipçi hilesi
takipçi satın al
tiktok takipçi hilesi
Geri
Üst