Kızlar selam,

Eşim ne giyeceğini bilmiyormuş düğünde! h bir de size danışmak istedi. mesajını iletiyorum sizlere. öpücükler

Arkadaşlar müjdemi isterim! Gerçi ne kadar müjde ne kadar felaket bende bilmiyorum ama yardım ve tavsiyelerinizle bunu da aşıcaz inşallah.

Kızımızı istedik, aldık. Yüzükler takıldı, hazırlıklar başladı. Zaten zor mevzu düğün işkeri filan bana dahada zormuş onu farkettim. Benim anam babam yok. Bi başımayım. Akraba hısımda köyde. Onlardanda yardım isteyemiyorum şu an. Bu işlerden hiç anlamıyorum. Müstakbel kayınvalidem koşturuyo şimdi sağolsun ama onada çok yük olmak istemiyorum. Onunda kızı evleniyo sonuçta çeyizi gelinliği bohçası süsü püsü var.
Kız istemek bile bi dertti bizim için elim ayağıma dolandı ama çok şükür ona destek çıkan babam gibi sevdiğim bi abim vardı yol yordam biliyoduda hallettik. Şimdi damatlık filan almak lazım kayınvalideyle dükkan dükkan gezdik geçen naz yapıyorum gibi de oldu biraz ayıp oldu kadına. Tarihi yazın aldık şimdş hava sıcak olucak zaten ceket giyemem dedim. Damatlık için [Linkleri Görebilmek için ÜYE Olmalısınız!Hemen ÜYE OL!] dizdiler hepsinin süsü yerinde maşallah ama yakar diye çekindim. Ceketsizde evlenilmez şimdi. Yani halayı filan var insan havale geçirir ceket içinde. Nası yapsam nası etsem bilemedim. Kesin yazın evlenen vardır aranızda siz ne yaptınız? Mağazacılar yazlık ceket modelleri diye bi dizi ceket giydirdi bana ama hepsi kalın bana sorarsanız. Ha jilet gibiler ama affetmez!

Bi diğer sorunda ayakkabı. Bende yıllardır fıtık var ameliyatlar filan oldum ama hala var azda değil hani. Eğilip kalkamıyorum. Hiç bağcıklı ayakkabım yok bu yüzden. Nikah günü içinde düğünlük bağcıksız erkek ayakkabı modelleri bakıyım dedim yokmuş öyle bi şey. Nasıl olmaz dedim azar işittim lastik ayakkabımı alıyosun diye.

Mümkün değil öyle bi ayakkabı almam. Açıksa bağcıklar o kadar tepinmeye napıcam? Hanım diz çöküp bağcıkmı bağlıycak önümde? Oldu olucak kayınpedere bağlatıyım. Düşüp kafayı filan çarpsak felaket bide. Küçük ayrıntı gibi ama bela oldu başıma. Allah rızası için çaresi olan varsa yada böyle bağcıksız janti [Linkleri Görebilmek için ÜYE Olmalısınız!Hemen ÜYE OL!] olan dükkan biken varsa mesaj atsın yada buraya yazsın. Bulup öyle götürüyüm kayınvalideyi dükkan dükkan gezmesin kadın.