Sayfa 1/5 12345 SonSon
47 sonuçtan 1 ile 10 arası
Şu an League of Legends Forumları kategorisindeki League of Legends Muhabbet Konusu (Konuşun, Tartışın..) isimli konuyu okuyorsunuz.
  1. #1
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    Şair Ruhlu İnsanlar Ölmüyor Azizim

    Standart ---> League of Legends Muhabbet Konusu (Ekleyin, Konuşun, Tartışın..)

    Yıllardır tr de lol oynamaktan lol denince artık sadece sinir geliyo aklıma Ama hala oynuyorum
    Betimlemesi eksik bir şiirin satırlarında buldum bizi...

  2. #2
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    dυѕLєяfσяυм üує

    Standart ---> League of Legends Muhabbet Konusu (Ekleyin, Konuşun, Tartışın..)

    Alıntı Meftun Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Görebilmek için ÜYE Olmalısınız!Hemen ÜYE OL!]
    Yıllardır tr de lol oynamaktan lol denince artık sadece sinir geliyo aklıma Ama hala oynuyorum
    Merakim vsr takip ederim çok arkadaşnda oynuyor ama hiç oynamadım Uzak durdum nedense heycanli gelmedi benimki daha çok canlı savaş oyunları canter silahlı canlı oyunlar oynuyom
    Sarılmayı bilir misin? Sahiplenmeyi sahiplendiğinde sadık kalmayı?
    Sen bilir misin aşık olmayı?
    Bölünebilir misin ikilere üçlere… gerekirse binlere?
    Yapabilir misin? Gerçekten sevebilir misin?
    "Sevmenin demesi" olmaz. Unutma ya çok seversin bir kere ya da hiç sevmezsin..


    http://i.hizliresim.com/b50j4n.gif

  3. #3
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    Şair Ruhlu İnsanlar Ölmüyor Azizim

    Standart ---> League of Legends Muhabbet Konusu (Ekleyin, Konuşun, Tartışın..)

    Alıntı sensiz olmaz Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Görebilmek için ÜYE Olmalısınız!Hemen ÜYE OL!]
    Merakim vsr takip ederim çok arkadaşnda oynuyor ama hiç oynamadım Uzak durdum nedense heycanli gelmedi benimki daha çok canlı savaş oyunları canter silahlı canlı oyunlar oynuyom
    Sinir ediyo zaten boşver
    Betimlemesi eksik bir şiirin satırlarında buldum bizi...

  4. #4
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    dυѕLєяfσяυм üує

    Standart ---> League of Legends Muhabbet Konusu (Ekleyin, Konuşun, Tartışın..)

    Alıntı Meftun Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Görebilmek için ÜYE Olmalısınız!Hemen ÜYE OL!]
    Sinir ediyo zaten boşver
    aslında toplanıp bie ara counter yapmak laizm
    Sarılmayı bilir misin? Sahiplenmeyi sahiplendiğinde sadık kalmayı?
    Sen bilir misin aşık olmayı?
    Bölünebilir misin ikilere üçlere… gerekirse binlere?
    Yapabilir misin? Gerçekten sevebilir misin?
    "Sevmenin demesi" olmaz. Unutma ya çok seversin bir kere ya da hiç sevmezsin..


    http://i.hizliresim.com/b50j4n.gif

  5. #5
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    Şair Ruhlu İnsanlar Ölmüyor Azizim

    Standart ---> League of Legends Muhabbet Konusu (Ekleyin, Konuşun, Tartışın..)

    Alıntı sensiz olmaz Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Görebilmek için ÜYE Olmalısınız!Hemen ÜYE OL!]
    aslında toplanıp bie ara counter yapmak laizm
    Aynen toplu bi şekilde cs go efsane olur
    Betimlemesi eksik bir şiirin satırlarında buldum bizi...

  6. #6
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    dυѕLєяfσяυм üує

    Standart ---> League of Legends Muhabbet Konusu (Ekleyin, Konuşun, Tartışın..)

    Alıntı Meftun Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Görebilmek için ÜYE Olmalısınız!Hemen ÜYE OL!]
    Aynen toplu bi şekilde cs go efsane olur
    özledim valla uzun. zamandır oynamiyorum
    Sarılmayı bilir misin? Sahiplenmeyi sahiplendiğinde sadık kalmayı?
    Sen bilir misin aşık olmayı?
    Bölünebilir misin ikilere üçlere… gerekirse binlere?
    Yapabilir misin? Gerçekten sevebilir misin?
    "Sevmenin demesi" olmaz. Unutma ya çok seversin bir kere ya da hiç sevmezsin..


    http://i.hizliresim.com/b50j4n.gif

  7. #7
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    Şair Ruhlu İnsanlar Ölmüyor Azizim

    Standart ---> League of Legends Muhabbet Konusu (Ekleyin, Konuşun, Tartışın..)

    Yasak olmasa steam ismimi paylaşır oynardık ama yasak
    Betimlemesi eksik bir şiirin satırlarında buldum bizi...

  8. #8
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    dυѕLєяfσяυм üує

    Standart ---> League of Legends Muhabbet Konusu (Ekleyin, Konuşun, Tartışın..)

    versende oynayama yiz zaten de çünkü benjm öyle bir vaktim kalmadı artık ya level kaç bu arada senin
    Sarılmayı bilir misin? Sahiplenmeyi sahiplendiğinde sadık kalmayı?
    Sen bilir misin aşık olmayı?
    Bölünebilir misin ikilere üçlere… gerekirse binlere?
    Yapabilir misin? Gerçekten sevebilir misin?
    "Sevmenin demesi" olmaz. Unutma ya çok seversin bir kere ya da hiç sevmezsin..


    http://i.hizliresim.com/b50j4n.gif

  9. #9
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    Şair Ruhlu İnsanlar Ölmüyor Azizim

    Standart ---> League of Legends Muhabbet Konusu (Ekleyin, Konuşun, Tartışın..)

    Alıntı sensiz olmaz Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Görebilmek için ÜYE Olmalısınız!Hemen ÜYE OL!]
    versende oynayama yiz zaten de çünkü benjm öyle bir vaktim kalmadı artık ya level kaç bu arada senin
    Loldemi cs go damı
    Betimlemesi eksik bir şiirin satırlarında buldum bizi...

  10. #10
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    dυѕLєяfσяυм üує

    Standart ---> League of Legends Muhabbet Konusu (Ekleyin, Konuşun, Tartışın..)

    Alıntı Meftun Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Görebilmek için ÜYE Olmalısınız!Hemen ÜYE OL!]
    Loldemi cs go damı
    csgo da ama sakın vermë yaşak biliyor sub
    Sarılmayı bilir misin? Sahiplenmeyi sahiplendiğinde sadık kalmayı?
    Sen bilir misin aşık olmayı?
    Bölünebilir misin ikilere üçlere… gerekirse binlere?
    Yapabilir misin? Gerçekten sevebilir misin?
    "Sevmenin demesi" olmaz. Unutma ya çok seversin bir kere ya da hiç sevmezsin..


    http://i.hizliresim.com/b50j4n.gif

Sayfa 1/5 12345 SonSon

Sistem Bilgileri

Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir!
Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2017

Web Design: ÖzkaN - forum siteleri

Uyarı

5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesine göre üyeler yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Yer sağlayıcı olarak hizmet veren sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler ile ilgili iletişime geçilmesi halinde size dönüş yapacaktır.