Buğra1
Kayıtlı Üye
2009-2010 Matematik,Türkçe,Fen ve Teknoloji,Sosyal Bilgiler Proje ve Performans Ödev Kapakları
DERS: Matematik
PROJE ÖDEVİ KONUSU: Okulumuz 6-7-8.sınıf öğrencilerinin öncelikle kız-erkek sayılarının daha sonra tuttuğu takım, en sevdiği ders ve hangi mesleği seçmek istediklerinin belirtildiği tablo ve bu tabloya uygun grafiklerin her sınıf için ayrı ayrı çizilmesi
ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ: 03.12.2009
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ: 09.04.2010
ÖDEVİ YAPAN ÖĞRENCİNİN;
ADI VE SOYADI: Mesut Yaşar
SINIFI: 6/A
NUMARASI: 172
ÖDEVİ TESLİM ALAN ÖĞRETMENİN;
ADI VE SOYADI: Fatih KARA
BRANŞI: Matematik
DERS: Matematik
PERFORMANS GÖREV KONUSU: Okulumuz
6-7-8. sınıf öğrencilerinin öncelikle kız-erkek sayılarının daha sonra tuttuğu takım, en sevdiği ders ve hangi mesleği seçmek istediklerinin belirtildiği tablo ve bu tabloya uygun grafiklerin her sınıf için ayrı ayrı çizilmesi
ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ: 03.12.2009
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ: 09.04.2010
ÖDEVİ YAPAN ÖĞRENCİNİN;
ADI VE SOYADI: Mesut Yaşar
SINIFI: 6/A
NUMARASI: 172
ÖDEVİ TESLİM ALAN ÖĞRETMENİN;
ADI VE SOYADI: Fatih KARA
BRANŞI: Matematik
DERS: Matematik
PROJE ÖDEVİ KONUSU: Okulumuz 6-7-8.sınıf öğrencilerinin öncelikle kız-erkek sayılarının daha sonra tuttuğu takım, en sevdiği ders ve hangi mesleği seçmek istediklerinin belirtildiği tablo ve bu tabloya uygun grafiklerin her sınıf için ayrı ayrı çizilmesi
ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ: 03.12.2009
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ: 09.04.2010
ÖDEVİ YAPAN ÖĞRENCİNİN;
ADI VE SOYADI: Mesut Yaşar
SINIFI: 6/A
NUMARASI: 172
ÖDEVİ TESLİM ALAN ÖĞRETMENİN;
ADI VE SOYADI: Fatih KARA
BRANŞI: Matematik
ÖRNEK PROJE KONUSU VE DEĞERLENDİRME FORMU
COĞRAFİ OLUŞUMLARIN MAKETİNİ YAPALIM
PROJE KONUSU:
Yaşadığınız bölgedeki göl,deniz,dağ,volkan… gibi coğrafi oluşumlarını araştırır. Deniz seviyelerine göre durumları, sıcaklıkları vb. verileri tablo, grafik kullanarak düzenler. Bu verileri kullanarak tam sayılar, tam sayılarla işlemler, cebirsel ifadeler, denklemleri kullanarak çeşitli problemler kurar ve çözer. Seçtiği coğrafi oluşumun maketini yapar.Yapılan çalışma ile ilgili sınıfta sunum yapar.
Öğrenci veya gruplar yapacakları proje çalışması ile ilgili takvimin hazırlanmasına yardım edilir.
Aşağıdaki Proje Değerlendirme Formu hazırlanan projeye göre düzenlenerek uygulanır.
Grup adı: ................................................... Projenin adı: .............................. Sınıf: ....................
I. PROJEYİ HAZIRLAMA SÜRECİ
1. Projenin amacını belirleme
2. Projeye uygun plan yapma
3. İhtiyaçları belirleme
4. Grup içinde görev dağılımı yapma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
1. Türkçeyi doğru ve düzgün yazma
2. Bilgilerin doğruluğu
3. Toplanan bilgilerin analiz edilmesi
4. Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
5. Toplanan bilgilerin düzenlenmesi
6. Kritik düşünme becerisini gösterme
7. Yaratıcılık yeteneğini kullanma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
1. Türkçeyi doğru ve düzgün konuşma
2. Sorulara cevap verebilme
3. Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
4. Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
5. Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
6. Sunuyu verilen sürede yapma
TOPLAM
I. PROJEYİ HAZIRLAMA SÜRECİ
II. PROJENİN İÇERİĞİ
III. SUNU YAPMA
2009-2010 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MATEMATİK DERSİ PROJE ÖDEVİ
DERS: Matematik
PROJE ÖDEVİ KONUSU: Okulumuz 6-7-8.sınıf öğrencilerinin öncelikle kız-erkek sayılarının daha sonra tuttuğu takım, en sevdiği ders ve hangi mesleği seçmek istediklerinin belirtildiği tablo ve bu tabloya uygun grafiklerin her sınıf için ayrı ayrı çizilmesi
ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ: 03.12.2009
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ: 09.04.2010
ÖDEVİ YAPAN ÖĞRENCİNİN;
ADI VE SOYADI: Mesut Yaşar
SINIFI: 6/A
NUMARASI: 172
ÖDEVİ TESLİM ALAN ÖĞRETMENİN;
ADI VE SOYADI: Fatih KARA
BRANŞI: Matematik
2009-2010 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MATEMATİK DERSİ PERFORMANS GÖREVİ
DERS: Matematik
PERFORMANS GÖREV KONUSU: Okulumuz
6-7-8. sınıf öğrencilerinin öncelikle kız-erkek sayılarının daha sonra tuttuğu takım, en sevdiği ders ve hangi mesleği seçmek istediklerinin belirtildiği tablo ve bu tabloya uygun grafiklerin her sınıf için ayrı ayrı çizilmesi
ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ: 03.12.2009
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ: 09.04.2010
ÖDEVİ YAPAN ÖĞRENCİNİN;
ADI VE SOYADI: Mesut Yaşar
SINIFI: 6/A
NUMARASI: 172
ÖDEVİ TESLİM ALAN ÖĞRETMENİN;
ADI VE SOYADI: Fatih KARA
BRANŞI: Matematik
2009-2010 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MATEMATİK DERSİ PROJE ÖDEVİ
DERS: Matematik
PROJE ÖDEVİ KONUSU: Okulumuz 6-7-8.sınıf öğrencilerinin öncelikle kız-erkek sayılarının daha sonra tuttuğu takım, en sevdiği ders ve hangi mesleği seçmek istediklerinin belirtildiği tablo ve bu tabloya uygun grafiklerin her sınıf için ayrı ayrı çizilmesi
ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ: 03.12.2009
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ: 09.04.2010
ÖDEVİ YAPAN ÖĞRENCİNİN;
ADI VE SOYADI: Mesut Yaşar
SINIFI: 6/A
NUMARASI: 172
ÖDEVİ TESLİM ALAN ÖĞRETMENİN;
ADI VE SOYADI: Fatih KARA
BRANŞI: Matematik
ÖRNEK PROJE KONUSU VE DEĞERLENDİRME FORMU
COĞRAFİ OLUŞUMLARIN MAKETİNİ YAPALIM
PROJE KONUSU:
Yaşadığınız bölgedeki göl,deniz,dağ,volkan… gibi coğrafi oluşumlarını araştırır. Deniz seviyelerine göre durumları, sıcaklıkları vb. verileri tablo, grafik kullanarak düzenler. Bu verileri kullanarak tam sayılar, tam sayılarla işlemler, cebirsel ifadeler, denklemleri kullanarak çeşitli problemler kurar ve çözer. Seçtiği coğrafi oluşumun maketini yapar.Yapılan çalışma ile ilgili sınıfta sunum yapar.
Öğrenci veya gruplar yapacakları proje çalışması ile ilgili takvimin hazırlanmasına yardım edilir.
Aşağıdaki Proje Değerlendirme Formu hazırlanan projeye göre düzenlenerek uygulanır.
PROJE DEĞERLENDİRME FORMU
I. PROJEYİ HAZIRLAMA SÜRECİ
1
2
3
4
5
2. Projeye uygun plan yapma
3. İhtiyaçları belirleme
4. Grup içinde görev dağılımı yapma
5. Farklı kaynaklardan bilgi toplama
6. Projeyi plana göre gerçekleştirme
7. Yetişkin rolünü gerçekleştirme
8. Ekip çalışmasını gerçekleştirme
9. Proje çalışmasının istekli olarak gerçekleştirilmesi
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
1
2
3
4
5
2. Bilgilerin doğruluğu
3. Toplanan bilgilerin analiz edilmesi
4. Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
5. Toplanan bilgilerin düzenlenmesi
6. Kritik düşünme becerisini gösterme
7. Yaratıcılık yeteneğini kullanma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
1
2
3
4
5
2. Sorulara cevap verebilme
3. Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
4. Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
5. Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
6. Sunuyu verilen sürede yapma
7. Sunum sırasındaki özgüvene sahip olma
8. Sunuyu severek yapma
TOPLAM
PROJE DEGERLENDİRME BÖLÜMLERİ
PUAN
II. PROJENİN İÇERİĞİ
III. SUNU YAPMA
GENEL TOPLAM