Sosyal ağ Twitterda yıldız şeklindeki favori butonunun yerine gelen kalp şeklindeki beğeni tuşu, bir haftada eskisini unutturdu. Twitter, 3 Kasımda kullanıma açtığı yeni beğeni işareti kalp ikonunun, favori ikonu yıldıza göre yüzde 6 daha fazla kullanıldığını duyurdu.
Twitterın ürün biriminden sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Kevin Weil, San Franciscoda düzenlenen Open Mobile Summitte, Kullanıcılar beğeniyi, favoriden yüzde 6 daha fazla kullanıyor dedi. Bunun nedenini kullanıcıların kalp işaretine dokunarak kendilerini ifade etmeyi favoriye göre daha anlaşılır bulmasından kaynaklandığını belirten Weil, Kalp hem çok daha kapsayıcı hem de evrensel bir sembol diye konuştu.
Twitterın ürün biriminden sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Kevin Weil, San Franciscoda düzenlenen Open Mobile Summitte, Kullanıcılar beğeniyi, favoriden yüzde 6 daha fazla kullanıyor dedi. Bunun nedenini kullanıcıların kalp işaretine dokunarak kendilerini ifade etmeyi favoriye göre daha anlaşılır bulmasından kaynaklandığını belirten Weil, Kalp hem çok daha kapsayıcı hem de evrensel bir sembol diye konuştu.
Geçen hafta yıldız şeklindeki favori tuşunun yerine gelen kalp şeklindeki beğeni butonu, Twitterda çoğu kullanıcının eleştirisini almıştı. Twitterda Kalp mi, yıldız mı? başlığıyla açılan binlerce anket sonucu da yeni butonun kullanıcılar tarafından pek de sevilmediğini gözler önüne sermişti.
Ancak anlaşılan o ki, tüm bu rahatsızlık ve eleştirilere karşın kullancılar, ilk haftasında kalp işaretini belki yeni olmasından belki de kolay anlaşılır bulmasından dolayı yoğun bir şekilde kullanmış.
Ancak anlaşılan o ki, tüm bu rahatsızlık ve eleştirilere karşın kullancılar, ilk haftasında kalp işaretini belki yeni olmasından belki de kolay anlaşılır bulmasından dolayı yoğun bir şekilde kullanmış.